Pretensiooni esitamise õigus

  • Vastutame Sulle müüdud toote lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates toote üleandmisest. Alates toote Sinuni jõudmisest kuni esimese kuue kuu jooksul eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Momm Lastetarbed OÜ kohustus.
  • Puuduse ilmnemisel pöördu Momm Lastetarbed OÜ poole, saates e-kirja aadressile momm@mommipood.ee
  • Momm Lastetarbed OÜ ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist.
  • Kui e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest vastutab Momm Lastetarbed OÜ, parandame või asendame puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastame Sulle kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
  • Vastame esitatud kaebustele kirjalikult 15 päeva jooksul.

Vaidluste lahendamine

  • Kui Sul tekib Momm Lastetarbed OÜ osas pretensioone, kirjuta e-posti aadressile momm@mommipood.ee
  • Kui peaks juhtuma, et me ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Sul võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.
  • Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada kliendi ja e-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
  • Lisaks on võimalus pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.